پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4623
-
الف
+

سریال «پاهای بی‌قرار» به شمال می‌رود

عوامل سریال «پاهای بی‌قرار» برای ادامه تصویربرداری به شمال می‌رودند.

عوامل سریال «پاهای بی‌قرار» برای ادامه تصویربرداری به شمال می‌روند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی «پاهای بیقرار» که چند روزی است تصویربرداری فصل دوم را به پایان رسانده است در حال حاضر مشغول، نجام کارهای مربوط به دکور، لباس و لوکیشن برای شروع تصویربرداری فصل سه و یک هستند.

تهیه کننده سریال «پاهای بیقرار» گفت: فصل سه در تهران، اطراف تهران و شاید شمال کشور مقابل دوربین می رود. به دلیل کامل بودن فیلم نامه، 45 قسمت باقی مانده را رج می زنیم و با تمهیدات خوبی که هست وارد تولید می شویم. در تهران مناطق شمالی، جنوبی و مرکز لوکیشن هایی وجود دارد.

این تهیه کننده با اشاره به حضور بازیگران جدید در این سریال نیز بیان داشت: بعد از شروع تولید فصل سه 4 بازیگر جدید قرار است به جمع بازیگران اضافه شوند و بازیگران قبلی بازی شان تمام شده و  پانته‌آ بهرام، شاهرخ استخری و مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی و ... در فصل جدید به ایفای نقش می پردازند. از بین بازیگرانی که در فصل دو بازی شان به پایان رسیده، فقط سیروس همتی و مهدی صبایی در فصل یک و سه بازی دارند

وی ادامه داد: بازیگران فصل یک و سه، در اصل زمان حال بازیگرانی را ایفا می کنند که در فصل دو و گذشته مقابل دوربین رفته اند

تهیه کننده سریال «زعفرانی» در ادامه افزود: اگر برنامه ریزی هایمان روی روال پیش رود، اردیبهشت سال آینده تصویربرداری به پایان می رسد. فصل یک 25 قسمت است که زمان حال را روایت می کند و در پایان 25 قسمت وارد فصل دو می شویم که 16 قسمت در زمان گذشته است و بعد از پایان فصل دو،‌ فصل سه آغاز می شود که شامل 20 قسمت است.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صباحی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فصل دو این سریال بازی کردند.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» در دو فصل گذشته و حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. این سریال مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است که در آن به مفاسد اقتصادی نیز پرداخته می‌شود.

سریال «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در 60 قسمت  تولید می‌شود و از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.


ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر